فاطمه جان فاطمه جان ، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

نی نی ما

پاییز متفاوت

1392/7/7 12:00
نویسنده : مامان نی نی
162 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم خوبی عزیزم ؟
اول بگم که تا حالا این پست رو دو بار کامل نوشتم و موقع ارسال همش پرید منتظر . منم این جوری شدم کلافه
ولی چه فایده نشد دیگه کاریش کنم . واسه همینه که این قدر طول کشید فاصله ی بین دو تا پست . ببخشید دیگه مژه


تو هفته ی گذشته نوبت دکتر داشتم واسه ویزیت این ماه که بعد از معاینه و شنیدن صدای قشنگ قلب تو قلببهم گفت که این ماه وزنم به اندازه کافی اضافه شده و خدا رو شکر از این نظر خیالم راحت شد


فکر کردم واسم سونو گرافی میده که وقتی ازش پرسیدم گفت : اگه جنسیتش رو می دونی دیگه لازم نیست عینک!
آخه بابا می گه شاید اون بار اشتباه دیده باشه  ولی انگار نظر خانم دکتر یه چیز دیگس  ابرو.

 

 

niniweblog.com



هفته ی پیش روز اول مهر بود عزیزم نیشخند. اولین روز فصل پاییز و روز شروع مدرسه ها .
 از وقتی درسم تموم شده همیشه این موقع ها دلم می گیره نگران. یعنی واسه درس و مشق و مدرسه تنگ می شهsmile emoticon kolobok.
 حتی دوران دانشجویی هم همین طوری بودم . آخه مدرسه چیز دیگه ایه 273920_mail1.gif.
 من و بابا هر کدوم از اون دوران کلی خاطره خوب داریم  که با یادآوری شون ذوق می کنیمsmile emoticon kolobok  ان شالا تو هم در آینده مثل ما بشی

 

 

 


البته این پاییز با هر سال برای ما فرق داره آخه قراره ان شالا تو توش به دنیا بیای خانم کوچولوی من قلبماچبغل.

niniweblog.com
از الآن بی صبرانه منتظر اون موقع هستیم که سالم و البته به موقع بیای بغلمون عزیز دلم 

smiley


کوکولوهای با مزه و دوس داشتنی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی ما می باشد