فاطمه جان فاطمه جان ، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

نی نی ما

بچه داری

1392/7/17 20:24
نویسنده : مامان نی نی
164 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی ناز منniniweblog.com خوب و خوشی ؟
 خوب واسه خودت تکون می خوری و این ور اون ور می ریاniniweblog.com!! چند روز پیش وقتی داشتی تو دل مامانی وول می خوردی دیدم از رو لباسم هم تکون خوردنت پیداست عزیز دلم .

کلی دلم واست ضعف رفت قلبماچقلبماچ


یکشنبه خاله نفیسه زهرا رو واسه یه دو ساعت آوردش اینجا که من مراقبش باشمنیشخند آخه کلاس داشت و مامان جون هم رفتن مسافرت . البته روروکش هم آورده بود که من هی نخوام بغلش کنم و اونم راحت بره هر جایی که خواستniniweblog.com  تو این دو ساعت با این که اصلا کاری نداشت و بازی می کرد اصلا به هیچ کاریم نرسیدماوه .
 نزدیک ظهر زوری زوری خوابوندمشزبان و اون موقع یه کم تونستم کارهامو انجام بدم .
بعدش یه کم درک کردم که بچه داری چه جوریه و چقدر وقت و البته دقت می خوادچشم . به قول خاله نفیسه واسه بعدت خوب بود چشمک



هفته ی پیش با مامان جون اینا رفتیم تخت و کمدت رو سفارش دادیمniniweblog.com

مبارکت باشه نازنین منniniweblog.com  niniweblog.com   niniweblog.com

ان شالا به سلامتی به دنیا بیای و ازشون به خوبی استفاده کنی دخترم لبخند


niniweblog.com

 

قرار شد تا اخر ماه بهمون تحویل بدن که تا اون موقع ان شالا بقیه وسایلت رو هم آماده کنیم و اتاقت رو بچینیم .
آخه داریم جای اتاق خوابا رو با هم عوض می کنیم که هم یه تنوعی واسه خودمون باشه و هم وسیله دیگه ای جز خورده ریزای خودت تو اتاقت نباشه

 

 

niniweblog.com

 

 


به موقعی که قراره هم دیگه رو ببینیم 10 هفته ی دیگه بیشتر نمونده ها  خیال باطل

من و بابایی  واسه رسیدن اون لحظه خیلی مشتاقم قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی ما می باشد