فاطمه جان فاطمه جان ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

نی نی ما

عزیز یک سال و نیمه

1394/3/27 2:49
نویسنده : مامان نی نی
536 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلمآرام 

هفته ی پیش یه بار این پست رو نوشتم و هنوز ارسال نکرده بودم که یهو پرید کچلواسه همین دیر شد غمناک

18 ماهه شدنت مبارک عروسک قشنگ من بوسبوس

جشنجشنجشنجشنجشن

niniweblog.com

 

ماشالا انقدر شیطونی شماniniweblog.comو من کار دارم از دست تو  niniweblog.com که همین که ماهی یه بار میام و وبلاگتو آپ میکنم خودش خیلیهخندونک

دختر شیرین زبون مامان هر کلمه ای که میگیم بهت یا میشنوی رو تکرار میکنیمحبت و معمولا هم صحیح و درستشو میگی ولی با لحن و زبون خوشگل خودتبوسبغل

 

از کلمه هایی مثل استانبولی -مداد رنگی -قابلمه- اسانسور و ... گرفتهخندونک تا چیزای ساده تر مثل مامان -بابا علی -غذا -عروسک -زهرا -مینا -عمه و ... خندونک

 

خلاصه تقریبا با حرف زدن منظورتو میرسونی بهمون niniweblog.com

البته اگه خودت نری سر اون چیزی که مورد نظرته شاکیو نریزی به هم همه چیرو تا برسی بهش هیپنوتیزمنهبی حوصله

از دست تو دسته های کابینتا رو با روبان به هم بستیم و همه وسایلی که تو خونه رو زمین بودن رو در ارتفاع قراردادیم مثل گلدون و سطل آشغالniniweblog.com ومیز آینه و شمعدون niniweblog.com

روزا توی خونه ایم معمولا و اگه مهمونی یا گردش بخوایم بریم عصر و شب میریمniniweblog.com

واسه همین باید هرروز یه برنامه ای داشته باشه مامانniniweblog.com

 

واسه سرگرم کردن دخملی niniweblog.com

یه روز دفتر نقاشی و مداد رنگیniniweblog.comniniweblog.comیه روز سی دی کارتون و خاله ستاره یا کلاه قرمزیniniweblog.comیه روزم بازی با لگو و تاب  و بقیه اسباب بازیاتniniweblog.comکه خیلی باید شانس بیارم که زود ازشون خسته نشی و یه مدت باهاشون سرگرم باشی زبان

هفته پیش موقع واکسن یک سال و نیمت هم بود که این بار چون مرکز بهداشت نزدیکه بهمون با کالسکه بردمت خودم وحدودای عصر بود که تب کردی و شبش هم تبت بالا بود و منم چون نگرانت بودم نخوابیدم و نزدیک صبح یه کم بهتر شدی و تا بعداز ظهرش شکر خدا کاملا قطع شد ولی پات درد می کردغمگین تا چند روز و درست نمیتونستی راه بری

niniweblog.com

 

ماه مبارک رمضان رو هم تبریک میگم

 

التماس دعا دوستان آرام


 

ر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی ما می باشد