فاطمه جان فاطمه جان ، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

نی نی ما

روزهای بهاری با تو بودن

1393/3/9 9:35
نویسنده : مامان نی نی
123 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر قشنگمniniweblog.com

ایشالا که خوب خوبی عزیز دلم  niniweblog.com niniweblog.com

عید مبعث مبارک آرام بازم به دلیل مشغله ی زیاد نشد که به موقع بیام و تبریک بگم زبان دقیقا مثل روز پدر که امسال اولین سالی بود که تو هم کنارمون بودی خندونک و نشد واسه بابا هدیه بخریمخجالت  از بس کار دارم تو خونه و همش مشغولم و تازه وقت هم کم میارمبدبو
 به همین دلیل به صورت نقدی پرداخت کردیم تا سر فرصت با هم بریم یه چیزی بخریم
niniweblog.com

این مشغله از وقتی که واسه شما غذا درس می کنم هم بیشتر شده خیلی البتهniniweblog.com

حدود دو هفته ای هست که غذای کمکیتو می دیم و گاهی خوبخندونک و گاهی هم به زوردلخور و بی اشتها می خوریسکوت
واسه چکاب پنج ماهگی که بردیمت دکتر گفت که قد و وزن و دور سرت خوبه و مشکلی نداری شکر خدا . آخه روزی که واکسن چهار ماهتو زدیم و دکتر مرکز بهداشت معاینت کرد گفت که اندازه ی دور سرت 5/0 – 1 سانت کمه و دوباره بیارش فلان موقع و ... خلاصه کلی اعصابمونو ریخت به هم گریه ولی دکتر خودت گفت که تو جاده سلامتی هستی و این طور که گفتن نیستمحبتآرام
الـآن هم که اومدم واست بنویسم با بابا رفتی خونه ی مامان جون پروین و من بعد از اینکه یه کم به کارهای عقب موندم رسیدم اومدم سر لپ تاپ
niniweblog.com

 البته خونشون بهمون نزدیکه و منم همه ی کارهاتو می کنم و میری و زود هم میاد بابا این موقع ها . آخه من دلم واست تنگ می شه عزیزمبوس


چند وقتیه که روروکتو آوردیم و میشینی توش و خیلی هم دوس داری و گاهی کلی وقت این جوری با اسباب بازیهات سرگرم میشی

niniweblog.com

niniweblog.com


جدیدا وقتی دمر می خوابونیمت سعی می کنی بری جلو و بعضی وقتا هم موفق می شی

niniweblog.com      niniweblog.com


صداهای بامزه با دهنت در میاری . درسته که نا مفهمون ولی ما واسش کلی ذوق می کنیم عاشق صدای قشنگتم عزیزززززم

niniweblog.com


لثه هات کم کم دردناک شدن و هر چیزی رو می کنی تو دهنت و باید همش حواسمون باشه که داری چی کار می کنی دختر شیطون

niniweblog.com      niniweblog.com        niniweblog.com


و هر روز نسبت به روز قبل شیرین تر و خواستنی تر می شی  و البته خوردنی

                                                          بوسمحبتبوسمحبتبوسمحبتبوسمحبت
 

پسندها (2)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی ما می باشد