فاطمه جان فاطمه جان ، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

نی نی ما

دو ماهگی گل دختر

1392/12/5 19:33
نویسنده : مامان نی نی
142 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام عزیز مامانی لبخند  خوبی گلم ؟

قبل از اینکه به دنیا بیای همش به خودم می گفتم که هفته ای یه بار میام و وبلاگتو آپ می کنم و از کارهات می نویسم و عکس ازت می زارم و ....  نمی دونستم انقدر گرفتار می شم که حتی برای انجام کارهای خونه هم وقت کم میارم چه برسه به اینکه بشینم سر لپ تاپ و اینترنت و این جور چیزا . البته این مدت گاهی که یه وقت کوچولو پیدا می کردم میومدم که واست بنویسم اما انگار همه چی دست به دست هم داده بود تا این اتفاق نیوفته عینک لپ تاپ مشکل داشت و ویندوز عوض کردیم تا درس شد خلاصه ببخش که این قدر دیر شد خانمم مژه

چند روز پیش دو ماهه شدی نازنین مامان ماچقلب

 

هوراهوراهورا دو ماهگیت مبارک باشه عزیزمهوراهوراهورا

 

ان شالا همیشه خوب و خوش باشی

روزی که دو ماهه شدی پنج شنبه بود و واسه همین صبر کردیم که شنبه ببریمت واسه واکسن زدن . قرار بود بابایی مرخصی بگیره که نتونست و شنبه هم نرفتیم واسه همین . به همین دلیل یکشنبه صبح خاله نفیسه اومد اینجا و بردیمت مرکز بهداشت نزدیک خونه و واکسنتو زدیم . الهی مامانی بمیره که دردت اومد و کلی گریه کردی و کم مونده بود خودمم بزنم زیر گریهنگران ولی شکر خدا چون از قبل بهت قطره استامینوفن داده بودم و هر چهار ساعت تکرار کردم تب نکردی و فقط تا یک روز پاهات درد می کرد که اونم با گرم کردن بهتر شد .

 اینم چند تا از عکسات دختر ناز مامان  :

خوابیدن های قشنگت که به قول مامان جون خرگوشیه و زود بیدار میشی لبخند

 

اینجا هم روزیه که رفته بودیم قم که به سفارش مامان جون بهت پستونک دادم و چه قدر خوبه که می خوری آخه آروم می شی و گاهی هم خودت خوابت می بره این جورینیشخند خلاصه خیلی کمک حالمه  

این هم یکی از شبایی که تا 2-3 بیدار بودیم پا به پای شما و واسه اینکه وقت بگذره ازت عکس می گرفتیم خمیازه

البته خدا رو شکر خیلی بهتر شده ساعت خوابت و دیگه به  5/1 - 2 خوابیدنت راضی هستیم من و بابا  چشمک 

 

 

ان شالا دیگه زود به زود میام و از کارای قشنگت می نویسم که هر روز بیشتر می شن و چیزای تازه یاد می گیری

خیلی خیلی دوستت داریم عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ناهید
23 بهمن 92 16:27
سلام ماشالله چه دختر نازی خدا حفظش کنه
مامان نی نی
پاسخ
سلام مرسی لطف دارین
مامان هلاله
26 بهمن 92 17:56
ماشالا چه چشمای نازی داره دخملت قربون تو عزیزم . گل دختر شمام خیلی ملوسیه ماشالا
فاطمه کوچولو
18 خرداد 93 16:41
عزیزم چه دخمل خوشملی از طرف من یه ماچیش کن
مامان نی نی
پاسخ
مرسی عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی ما می باشد