فاطمه جان فاطمه جان ، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

نی نی ما

این روزای ما

1392/11/7 20:39
نویسنده : مامان نی نی
171 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فاطمه گلم قلب عزیز دلم ماچ قربونت بره مامان

این چند وقتو فقط یه بار تونستم بیام یه سر به وبلاگت بزنم که دیدم نی نی وبلاگ اطلاعیه تعمیرات زده نیشخند

خلاصه اون یه دفعه هم نشد آپ کنمناراحت ببخشید خجالتاز بس سرم شلوغ شده اوه 

البته شما دختر خیلی خوب و خانمی هستی عزیزم ولی هم من ناشی ام تو بچه داری و برای انجام کارها وقت کم میارم هم وقتی خوابیدی به کارای عقب موندم می رسم و مثلا خونه رو مرتب می کنم و ....

تو این مدت هم تولد بابایی بود لبخند( 11 دی )

niniweblog.comniniweblog.com

niniweblog.comniniweblog.com

دوباره تولد بابا رو بهش تبریک میگیم . ان شالا همیشه سالم و سلامت باشه قلبقلبماچقلبقلب

 همون روز رفتیم واسه دو روز قم خونه مامان جون ( مامان بزرگ من ) خوب بود ولی من توی راه اصلا از ماشین پیاده نشدم که شما سرما نخوری یه وقتمشغول تلفن ولی خوش گذشت نیشخند

روز 17 دی هم بردیمت واسه تست شنوایی که باید می رفتیم همون کلینیک که به دنیا اومدی بابا مرخصی ساعتی گرفت و رفتیم که خدا رو شکر خوب بود و دکتر گفت کوچولوتون سالم سالمه نیشخند

همون روز عصر هم بردیمت پیش دکتر بهشتی به خاطر این که شبا خیلی دیر وقت می خوابی و نا آرومی می کنیگریه مثلا ساعت 3-4 می خوابی نگران و من و بابا واقعا خسته می شیم مخصوصا بابا که می خواد صبح ساعت 6/5 بره سر کار  .

دکتر گفت یه کم سرما خوردگی داری که فکر کنم از خودم گرفتی ولی وزنت کرد و گفت که 800 گرم تو این یه ماه اضافه کردی و خیلی راضی بود از وزنت خدا رو شکرلبخند . واست دارو داد که هنوز داری مصرف می کنی ولی شب بیداریات هنور ادامه داره نگران

مموری دوربین هم خالی نکردم که عکس جدبد ازت بزارم خانم قشنگم

فعلا من برم به کارام برسم

niniweblog.comخیلی دوست دارم niniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

هیلا
25 دی 92 20:45
تولدت مبارک بابایی ایشالا سایت همیشه سر فاطمه خانم باشه. عکس از نی نی مون بذار مامانی ببینیمش قشنگمونو.اینی که بچه ها بیدار میشن طبیعیه.هلیا نیم ساعت میخوابید اونم با بدبختی بعدش سه ساعت یه بند گریه میکرد هیچ جوره ام ساکت نمیشد. ممنون عزیزم چشم ان شالا در اسرع وقت همه بهمون میگن مه طبیعیه ولی شب بیداری خیلی انرژی ادمو می گیره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی ما می باشد