فاطمه جان فاطمه جان ، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

نی نی ما

اولین آرایشگاه رفتن و دو تا دندون دیگه :)

1393/11/13 1:41
نویسنده : مامان نی نی
208 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گل مامانniniweblog.com خوبی عزیزم محبت

 داشتن کوچولویی به سن و سال شما تقریبا همه ی وقت آدمو می گیره زبانو خیلی هنر کنم به کارهای خونه برسم که اونم در چشم به هم زدنی دوباره دخملی ریخت و پاش می کنه و ...  بدبو

دیگه خودت حساب کن اومدن سر لپ تاپ و نت و این چیزا که می شه جزو محالات دلخور

تو دی ماه یه شب با بابایی بردیمت آرایشگاهniniweblog.comچون موهات بلند و نامرتب شده بودن و چند باری خودم واست مرتب کرده بودم ولی چون دلم میخواست بزارم موهای خوشگلت بلند بشن گفتیم ببریمت آرایشگاه که خوب و یه دست بلند شن آرام

تا رو صندلی نشستی شروع کردی به گریه کردنگریه تا کار آقاهه تموم شد هم یه سره داشتی گریه می کردی گریه دیگه این آخریا که من و بابا دوتایی گرفته بودیمت که تکون نخوری و قیچی پوستتو زخم نکنه . بعد هم نزاشتی واست سشوار بزنه و خلاصه تموم شد بالاخره خسته البته یه کم شکل پسرا شدی خندونک

یه شب هم بردیمت کلینیک واسه سوراخ کردن گوشات که دکتر گفته بود سرم شلوغه و یه موقع بیان که خلوت تر باشه قهر

حدود ده روزه پیش هم دندان بالایی سمت چپ نیش زد زیباو به فاصله ی چند روز هم کناریش سرو کلش پیدا شد حالا دختر خانوم 4 تا مروارید خوشگل تو دهن کوچولوش دارهبوسبوسبوسبوس 

جدیدا کلمه هایی که دو یا سه حرفی باشنو اگه بهت بگیم تکرار می کنی و خیلی هم بامزه میگی بعضیاشو بغل

مثل  تاب  - توپ - مینا ( تو میگی مانا )- مامان - بابا - دَ دَ - به به - حموم ( میگی موم )

من - نی نی - تاتی و ... خندونکخندونک

ایشالا تو پست بعدی واست عکس می زارم عزیزم راضی

فعلا بای بای بای بای

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی ما می باشد