فاطمه جان فاطمه جان ، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

نی نی ما

فاطمه ی دو ماه و نیمه

1392/12/18 14:40
نویسنده : مامان نی نی
135 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم قلبقلب  قربونت برم خانم طلای مامان بغل

از وقتی که خوابیدن شبت نظم گرفته و خدا رو شکر بهتر می خوابی تو روز خوابیدنت خیلی کم شده و کوچولو کوچولو می خوابی و دیگه فکر کن من چه جوری کارامو انجام می دم آخ  حالا هم که اسفند ماهه و همه مشغول خونه تکونی خنثی فکر کنم امسال باید از نظافت کردن و تر و تمیز کردن قبل عید چشم پوشی کنم چشم

 

 

 

ولی خیلی دختر خانم و خوبی هستی و اگه سیر باشی و پوشکت تمیز باشه آرومی و واسه خودت دست و پا می زنی و گاهی هم با ( آقون ) گفتنت دل مامانی رو میبری عزیزم قلبماچ

 

دیگه کم کم واسه عروسکات ذوق می کنیniniweblog.com  و به حرف زدن من و بابایی باهات عکس العمل نشون می دیniniweblog.com و تند تند دست و پا می زنی لبخند

 

منم به بودنت و کارهات حسابی عادت کردمniniweblog.com و اگه قرار باشه چند ساعت واسه کاری بزارمت پیش کسی از قبلش همش حواسم به اینه که چه جوری بزارمت نگران ؟؟؟؟!!!!

آخه زود زود دلم واست تنگ می شه نازنین مامان مژه

 

راستی علی اکبر هم به دنیا اومد niniweblog.com ( پسر دختر خالم )  البته روز 13 بهمن که با تاخیر بهش می گیم که :

قلبهوراتولدت مبارک  هوراقلب

ایشالا واسه هم همبازی های خوبی می شین  niniweblog.com

 

 

niniweblog.com

 

موقعی که من و بابا بغلت می کنیم دستتو این جوری می زاری زیر چونت و دور و برتو نگاه می کنی نیشخند قربون اون چشمای نازت قلب

 

 

 

niniweblog.com

 

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی ما می باشد